Συχνές Ερωτήσεις / FAQ

Συχνές Ερωτήσεις

  1. Γιατί να εγγραφώ στο pharmacy-care.gr;

Κάνοντας εγγραφή στο pharmacy-care.gr δημιουργείτε το δικό σας λογαριασμό στον οποίο έχετε αποκλειστικά και μόνον εσείς πρόσβαση ώστε να μπορείτε να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις αγορές σας.

  1. Γιατί να εγγραφώ στο Newsletter του pharmacy-care.gr;

Στο pharmacy-care.gr έχουμε διαρκώς νέες προσφορές και καινούργιες παραλαβές προϊόντων. Εγγραφόμενοι στο newsletter του pharmacy-care.gr ενημερώνεστε άμεσα για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και για όλες τις νέες προσφορές και εκπτώσεις στο pharmacy-care.gr.

Επιπλέον ενημερώνεστε από τους έμπειρους επιστημονικούς συνεργάτες του pharmacy-care.gr για θέματα που αφορούν την υγεία, την πρόληψη, την ομορφιά, την αισθητική και διάφορες συμβουλές υγείας αλλά και μαθαίνετε πρώτοι για τα νέα μας προϊόντα! Για να εγγραφείτε στο newsletter του pharmacy-care.gr πατήστε εδώ.

 

  1. Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

  • Παραγγελία ΟΝ LINE από την ιστοσελίδα μας.
  • Τηλεφωνική παραγγελία:Μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας στο 24210 38774 .Λειτουργία Τηλεφωνικού ΚέντρουΔευτέρα-Τετάρτη 8:00-14:00
    Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή και 17:00-21:00Το κατάστημα δεν λειτουργεί Σάββατο και Κυριακής.

Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε τη σελίδα μας  Τρόποι παραγγελίας.

 

  1. Πως μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή για κάποια παραγγελία μου;

Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση των προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Με Αντικαταβολή, κατά την παράδοση των προϊόντων από τον διανομέα της εταιρίας ταχυμεταφορών  που συνεργάζεται το pharmacy-care.gr (Η επιπλέον χρέωση ανέρχεται στα 1 €).
  • Με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας. Για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, αυτές γίνονται μέσα από το σύστημα ασφαλείας της Τράπεζας Πειραιώς, το οποίο βασίζεται στη διεθνή εταιρία προστασίας συναλλαγών (GLOBE SSL), η οποία υποστηρίζει ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.
  • Online πληρωμή μέσω της υπηρεσίας PayPal
  • Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας.

Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε τη σελίδα μας  Τρόποι πληρωμής.

 

  1. Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;

To pharmacy-care.gr καταβάλει κάθε προσπάθεια τα προϊόντα του να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγράμματα παρακολούθησης αποθεμάτων αποθήκης. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στο φαρμακείο, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 – 4 εργάσιμες μέρες. Σε περίπτωση εξαντλήσεως κάποιου κωδικού, το τμήμα παραγγελιών του pharmacy-care.gr θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και θα σας ενημερώσει για  τον ακριβή χρόνο παραλαβής των προϊόντων σας.

 

  1. Πόσος χρόνος απαιτείται για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Αποστολές Ελλάδα

Η παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται με courier την επόμενη εργάσιμη μέρα. Για κάποιες απομακρυσμένες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φτάσει τις 2-3 εργάσιμες μέρες. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στο φαρμακείο, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 – 4 εργάσιμες μέρες.

Σε περίπτωση που ο τρόπος πληρωμής είναι με αντικαταβολή, υπάρχει επιπλέον χρέωση 1 €.

Για περισσότερες λεπτομέρειες και έξοδα αποστολής επισκεφτείτε τη σελίδα μας  Αποστολή προϊόντων.

 

  1. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας και σε διάστημα 8 εργάσιμων ωρών (εργάσιμες θεωρούνται οι ώρες λειτουργίας του φυσικού καταστήματος).

  1. Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Φυσικά και μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει από το pharmacy-care.gr. Το pharmacy-care.gr δέχεται την επιστροφή προϊόντων εντός 10 ημερολογιακών ημερών υπό ορισμένες προϋποθέσεις.

Δείτε τους όρους στη σελίδα μας Πολιτική επιστροφών.

 

  1. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 24210 38774 ή μέσω e-mail στο sales@pharmacy-care.gr Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!

 

  1. Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Το pharmacy-care.gr θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του εμπιστευτική και απόρρητη και γι αυτό δεσμεύεται ρητά για τη μη δημοσιοποίηση, ανταλλαγή, πώληση ή αποκάλυψη προσωπικών δεδομένων και στοιχείων των πελατών του.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα μας Όροι Χρήσης – Ασφάλεια Συναλλαγών – Προσωπικά Δεδομένα.

 

11. Τι διαφορά έχουν τα έξοδα μεταφοράς/αποστολής από τα έξοδα αντικαταβολής

Τα έξοδα μεταφοράς έχουν να κάνουν μόνο  με την αποστολή του δέματος ενώ τα έξοδα αντικαταβολής έχουν να κάνουν μόνο με την διαδικασία είσπραξης των χρημάτων (είναι η αμοιβή που παίρνει η εταιρεία ταχυμεταφορών για την εκτέλεση/διεκπαιρέωση  της συναλλαγής) Είναι δύο διαφορετικές χρεώσεις. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να χρεωθείτε με έξοδα αντικαταβολής επιλέξτε κάποιον άλλον τρόπο πληρωμής που δεν έχει καθόλου χρέωση (πιστωτική/χρεωστική κάρτα, paypal, κατάθεση σε λογαριασμό του φαρμακείου)

Facebook

Twitter

Google Plus