Συμβουλές: Οσφυαλγίες - Μυαλγίες

Οσφυαλγίες – Μυαλγίες

A. Οι Ερωτήσεις Διάγνωσης:

  • Τι ακριβώς αισθάνεστε;
  • Πώς προήλθε αυτός ο πόνος που μου περιγράψατε και πότε ξεκίνησε;
  • Έχετε άλλα συμπτώματα;
  • Αυτόν τον πόνο στη μέση τον είχατε παρουσιάσει και άλλη φορά στο παρελθόν;
  • Τι κάνατε μέχρι τώρα, τι προϊόντα χρησιμοποιήσατε;
  • Tι ανταπόκριση είχατε;

B. Η Βασική Θεραπευτική Μας Πρόταση:

Μυαλγίες

  • Σύμφωνα με αυτά που μου περιγράψατε, στην περίπτωσή σας χρειάζεστε άμεση ανακούφιση από τον πόνο και τη φλεγμονή που έχει δημιουργηθεί στους μυς της μέσης σας ή σε άλλους μυς.
  • Θα πάρετε λοιπόν ένα αναλγητικό 3-4 φορές τη μέρα (ασπιρίνη ή παρακεταμόλη) και θα χρησιμοποιείτε τοπικά ένα προϊόν σε κρέμα ή gel ή επίθεμα (χορηγήστε την ανάλογη δοσολογία), που θα σας ανακουφίσει σύντομα από τη φλεγμονή.

Γ. Η Συμπληρωματική Μας Πρόταση:

  • Πρέπει να γνωρίζετε ότι για αρκετές μέρες, ακόμη και μετά την υποχώρηση του πόνου, θα πρέπει να διατηρείτε το σημείο αυτό ζεστό.
  • Καλό είναι λοιπόν να χρησιμοποιήσετε ένα θερμαντικό έμπλαστρο ή μια θερμαντική αλοιφή σε συνδυασμό με την αρχική σας θεραπεία και τη θεραπεία συντήρησης για λίγο καιρό μετά.

Δ. Οι Συμβουλές:

  • Αποφύγετε τα πολύ μαλακά στρώματα. Τοποθετήστε σανίδες κάτω από το στρώμα σας για να μη βουλιάζει, έτσι ώστε η σπονδυλική σας στήλη να είναι σε θέση ισορροπίας είτε κοιμάστε ανάσκελα είτε πλάγια.
  • Φροντίστε την πλάτη σας – ειδικές στάσεις σώματος.
  • Αποφύγετε τις απότομες κινήσεις και μη σηκώνετε μεγάλα βάρη. Φροντίστε να λυγίζετε πάντα τα γόνατα και να σφίγγετε την κοιλιά πριν σηκώσετε βάρος ή να φοράτε μια ζώνη συγκράτησης.
  • Αρχίστε μια ελαφριά άσκηση όταν περάσει ο πόνος, κυρίως ενισχύοντας τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους μυς, ασκώντας παράλληλα ελαφρά τάση (ασκήσεις stretching). Ένας φυσιοθεραπευτής ή γυμναστής είναι το πιο κατάλληλο άτομο για να σας καθοδηγήσει.
  • Αυξήστε την καθημερινή σας πρόσληψη ασβεστίου (σε περίπτωση υποτροπιάζουσας οσφυαλγίας).

Facebook

Twitter

Google Plus